• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Tokat Valiliği
  • Diğer İl Emniyet Müd.

İl Emniyet Müdürlükleri

TOKAT EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
TOKAT EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
TOKAT EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    İl Emniyet Müdürümüz Hakkımızda Uzman Psikolog& Aile Danışmanı Tarihçe Projelerimiz Polisevi Şehitlerimiz ve Gazilerimiz Sıkça Sorulan Sorular
  • HİZMETLERİMİZ
    Trafik İşlemleri Silah İşlemleri Özel Güvenlik İşlemleri Kurumsal Dosya Planı Kamu Hizmet Standartları
  • İŞLEMLER
    İhbar EDS Noktaları Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama Kimliği Belirsiz Cesetler Sınav Sonuç e-Devlet Hizmetleri Bilgi Edinme Kiralık Araç Bildirim Sistemi
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
25
Şubat2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • İl Emniyet Müdürümüz
    • Hakkımızda
    • Uzman Psikolog& Aile Danışmanı
    • Tarihçe
    • Projelerimiz
    • Polisevi
    • Şehitlerimiz ve Gazilerimiz
      • Şehitlerimiz
      • Gazilerimiz
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • HİZMETLERİMİZ
    • Trafik İşlemleri
      • Trafik Tescil İşlemleri
      • Yeni Kayıt
      • Harç Ücretleri
      • Belge Yenileme
      • Rehin-Haciz ve Tedbir Kaldırma İşlemleri
      • Geçici Plaka İşlemleri
      • Devir İşlemleri
    • Silah İşlemleri
    • Özel Güvenlik İşlemleri
    • Kurumsal Dosya Planı
    • Kamu Hizmet Standartları
  • İŞLEMLER
    • İhbar
    • EDS Noktaları
    • Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama
    • Kimliği Belirsiz Cesetler
    • Sınav Sonuç
    • e-Devlet Hizmetleri
    • Bilgi Edinme
    • Kiralık Araç Bildirim Sistemi
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Çorum Gümüşhane ve Osmaniye'yle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri 58 İlde Aktif

30.01.2021
Vatandaşlarımızın numara ezberleme zorunluluğunu ortadan kaldıran ve acil durumlarda sadece tek bir numaradan 112‘den yardım isteyebilecekleri Yeni Nesil 112  Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı artmaya devam ediyor. Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’de hizmete başlayan merkezlerle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, 2021 Haziran ayı sonunda 81 ilde yaygınlaşacak.

 

Şubat Ayı Sonunda 70 İlde Faaliyet Gösterecek


Bakanlığımızca tüm acil çağrıların tek numara ve merkezden karşılanarak sevk ve koordine edilmesine sağlamak için hayata geçirilen Yeni Nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ülke genelinde yaygınlaştırma çalışmaları devam ediyor.  Bu doğrultuda geçen hafta Çankırı ve  Kilis’te hizmete başlayan 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ardından bu hafta da Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’deki merkezler hizmete başladı. Böylece 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, bu sayı 2021 Şubat ayı sonunda 70’e ulaşacak, haziran ayı sonu itibarıyla ise 81 ilde 112 Acil Çağrı Merkezleri hizmet vermeye başlayacak. 
 
 

4 Dilde Hizmet Veriliyor 

 
Ankara 112 Acil Çağrı Merkezi'nde İngilizce, Almanca, Arapça ve Rusça bilen uzman çağrı alıcılar vasıtasıyla 4 dilde hizmet veriliyor. Ayrıca yeni nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde engelli bireylere yönelik “engelsiz ulaşım” sağlanabiliyor. Yine E-çağrı entegrasyonu ile araç içi acil çağrı yapma özelliğine sahip araçlardan kaza anında yapılan otomatik çağrılar da 112 Acil Çağrı Merkezleri tarafından karşılanabiliyor. 
 

Yazılımda Yerli ve Milli Kaynaklar Kullanıldı


Bakanlığımızın koordinesinde acil çağrı numaralarının tek bir numarada birleştiği 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde yerli ve milli kaynaklar ile geliştirilen yazılım kullanılıyor.
 

2020 Yılında 88 Milyon 341 Bin Çağrı Geldi


Vatandaşımızın acil yardım çağrı merkezlerinin en büyük sorunu ise adres sorma, telefon deneme ya da sipariş verme gibi gereksiz yere meşgul etmeden kaynaklanıyor. 2020 yılında 112 Acil Çağrı Merkezilerine 88 Milyon 341 Bin 131 çağrı geldi. Bu çağrıların %66,27’sini ise asılsız çağrılar oluşturdu.
 
112 Acil Çağrı Merkezleri'ne asılsız ihbarda bulunan ve gereksiz yere meşgul eden 160 kişiye 63 bin 200 lira idari para cezası uygulandı.

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ

  • İl Emniyet Müdürümüz
  • Hakkımızda
  • Uzman Psikolog& Aile Danışmanı
  • Tarihçe
  • Projelerimiz
  • Polisevi
  • Şehitlerimiz ve Gazilerimiz
    • Şehitlerimiz
    • Gazilerimiz
  • Sıkça Sorulan Sorular

HİZMETLERİMİZ

  • Trafik İşlemleri
    • Trafik Tescil İşlemleri
    • Yeni Kayıt
    • Harç Ücretleri
    • Belge Yenileme
    • Rehin-Haciz ve Tedbir Kaldırma İşlemleri
    • Geçici Plaka İşlemleri
    • Devir İşlemleri
  • Silah İşlemleri
  • Özel Güvenlik İşlemleri
  • Kurumsal Dosya Planı
  • Kamu Hizmet Standartları

İŞLEMLER

  • İhbar
  • EDS Noktaları
  • Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama
  • Kimliği Belirsiz Cesetler
  • Sınav Sonuç
  • e-Devlet Hizmetleri
  • Bilgi Edinme
  • Kiralık Araç Bildirim Sistemi

GÜNDEM

  • Haberler
  • Duyurular

İLETİŞİM

  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • İl Emniyet Müdürümüz
    • Hakkımızda
    • Uzman Psikolog& Aile Danışmanı
    • Tarihçe
    • Projelerimiz
    • Polisevi
    • Şehitlerimiz ve Gazilerimiz
      • Şehitlerimiz
      • Gazilerimiz
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • HİZMETLERİMİZ
    • Trafik İşlemleri
      • Trafik Tescil İşlemleri
      • Yeni Kayıt
      • Harç Ücretleri
      • Belge Yenileme
      • Rehin-Haciz ve Tedbir Kaldırma İşlemleri
      • Geçici Plaka İşlemleri
      • Devir İşlemleri
    • Silah İşlemleri
    • Özel Güvenlik İşlemleri
    • Kurumsal Dosya Planı
    • Kamu Hizmet Standartları
  • İŞLEMLER
    • İhbar
    • EDS Noktaları
    • Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama
    • Kimliği Belirsiz Cesetler
    • Sınav Sonuç
    • e-Devlet Hizmetleri
    • Bilgi Edinme
    • Kiralık Araç Bildirim Sistemi
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

© 2019  Tokat Emniyet Müdürlüğü